Sunday, May 27, 2012

JULIETT KUCZYNSKA

For those who doesn't know her, Juliett Kuczynska is the most influyent blogger (MAFFASHION) in Poland, and one of the most important ones in the world, You'll always be able to find her on "Lookbook" Top 3, that means she's absolutely IN, furthermore, she established a new style who defines her perfectly.

Juliett's always on scene, you can find her printed on Inditex clothing, worldwide mags, all kind of fashion events, representing several clothing/jewellery brands, etc, etc, etc. She's also her own clothing brand STAFFBYMAFF

Good news Spaniards! She's coming to Spain for the 3rd time, Are u gonna miss her?






















10 comments:

  1. Que estilazo!!! Es preciosa
    Un besote!!

    ReplyDelete
  2. PERO KIEN ES ESTA CHIKA XDIOS?¿?¿?¿

    ReplyDelete
  3. ademas de tener estilazo es guapisima!!!!!!

    ReplyDelete
  4. unas fotos chulisimas!!
    pero quiero verte a ti !!con lo guapa que eres tuuu!!^^aisss

    un beso enorme

    ReplyDelete
  5. hola de nuevo!!^^

    La verdad que es q tenia esto un poco apartado por que se acercan los exámnes de junio y entre eso y el trabjar, no te creas q me quedan muchas ganas cuando llego a casa de ponerme con el blog, se desanima una con tantas cosillas.
    Pues si es para lo que estáis organizando te perdonaré!me parece una muy buena idea!!:D que penita q por esas fechas no puedo ir, por que si q me apuntaba!!tiene una pinta!!jo!!
    espero que te vaya todo genial de verdad :)

    un beso enorme!!
    pd: el peluchito no es mio y con todo lo q me quiere le tengo miedo ajajaj

    ReplyDelete
  6. Que guapa es! Que ganas de conocerla. Besos!

    ReplyDelete
  7. Es genial!! En nada la conoceremos! Muaá

    www.followme-around.blogspot.com

    ReplyDelete